زیتــــــرون

توافقنامه استفاده از سرویس صندوق فروشگاهی ابری زیترون

به زیترون خوش آمدید

این توافقنامه ، شرایط و ضوابط حاکم بر ارائه کلیه خدمات در زمان استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی ابری زیترون می باشد. شرایط ذیل یک قرارداد قانونی الزام آور بین شما و نوآوران راهکارهای یک‌پارچه در تهران می باشد:

 زیترون : نرم افزار صندوق فروشگاهی ابری که در دامنه یا زیر دامنه‌های zitron.ir به صورت پردازش ابری به مشتری ارائه میگردد.

 شرکت : شرکت نوآوران راهکارهای یک‌پارچه با شناسه ملی 14011756636 به نشانی : تهران، خیابان آزادی ، کارخانه نوآوری آزادی، سوله دیجی‌نکست

 قوانین : ”قانون تجارت الکترونیک” ، “قانون جرایم رایانه ای” ، “قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای”،  “قانون ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری” و سایر قوانین مربوطه 

  1. اشخاص حقیقی یا حقوقی که مشتری به نمایندگی از آنها فرم های عضویت در سامانه ابری زیترون را تکمیل کرده، نیز شرایط و توافقات استفاده از سیستم و همچنین سیاست های حفظ حریم خصوصی را قبول دارند و پذیرفته اند، و فرض می شود که مشتری از طرف آنها مجاز بوده و یا اختیار داشته که این توافق را انجام دهد. به این معنا که زیترون در خصوص مشکلات احتمالی بعدی در این خصوص، هیچگونه مسئولیتی نداشته و صاحب تلفن ثبت شده در سرورهای زیترون و مشخصات سازنده حساب کاربری، تعیین کننده وضعیت آن خواهد بود.
  2. شما تمامی شرایط حاضر در این توافقنامه را در صحت و سلامت کامل قبول نموده اید.
  3. در صورت نقض شرایط و قوانین ، نوآوران راهکارهای یک‌پارچه میتواند با صلاحدید خود نسبت به تعلیق یا قطع دسترسی شما اقدام نماید.
  4. شما در دوره رایگان هم متعهد به رعایت این توافقنامه میباشید.
  5. همکاران شرکت از طریق پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلاتی که در حین استفاده از زیترون ممکن است بوجود بیاید پشتیبانی لازم  یا تلفن 02128426052 در روزهای کاری هفته شنبه تا چهارشنبه 10_18 پنج شنبه 10 _ 13 را بعمل خواهد اورد.
  6. زیترون به صورت مستمر خدمات خود را توسعه و بهبود می بخشد. به همین علت در طول زمان امكاناتی به خدمات و نرم افزار اضافه و امكانات متناظر با آنها تغییر یافته، جایگزین و یا حذف می شوند.
  7. مشتری، مسئول حفاظت از امنیت حساب کاربری خود می باشند. این افراد موظفند که کلمه عبوری را انتخاب کنند که امنیت لازم را دارا بوده و قابل حدس زدن توسط سایرین نباشد. در غیر این صورت کلیه عواقب ناشی از این سهل انگاری، بر عهده کاربران خواهد بود و زیترون مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  8. زیترون هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن کوتاهی مشتری در حفظ امنیت حساب کاربری خود باشد، نخواهد داشت. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم بر اساس گزارش‌ها و لاگ‌های سیستم زیترون می باشد.
  9. زیترون حق اصلاح و تغییر شرایط و مقررات ذكر شده در این سند و قیمت خدمات و سرویس های ارائه شده را در هر زمان برای خود محفوظ می داند.
  10. زیترون تعهد می کند که بالاترین ضریب اطمینان را برای دسترسی به سرویس های ابری خود فراهم سازد. در مواردی که نیاز به قطع خدمت رسانی برای بروزرسانی می باشد، شرکت متعهد می شود که موضوع را از قبل به اطلاع مشتری برساند.
  11. زیترون تعهد می دهد از هر زمان که نتواند به فعالیت خود ادامه دهد، به مدت یک سال سرورهای خود را روشن نگه دارد و مشتریان امکان دسترسی به اطلاعات خود را خواهند داشت.
  12. ارائه خدمات پشتیبانی به وسیله ایمیل و تماس تلفنی رایگان بوده و هزینه ای بابت آن دریافت نمی شود. زیترون هیچگونه تعهدی نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری نخواهد داشت. پشتیبانی شامل پاسخگویی به سؤالات و رفع مشکلات احتمالی است که در حین استفاده از سیستم برای کاربران بوجود می آید.
  13. حساب کاربری به منظور انجام فرآیندهای وابسته به موضوع نرم افزار وب سایت، در اختیار مشتری، نمایندگان و کاربران قرار داده شده است. هرگونه تلاش برای هک کردن سیستم، انجام مهندسی معکوس، کپی برداری و نیز تلاش به هر نحوی در جهت ایجاد خدشه در امنیت و کارکرد خدمت و یا سایر جنبه های خدمات مرتبط با آن، پیگرد قانونی داشته، منجر به حذف حساب کاربری شده و هیچ گونه وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد و امکان پیگیری های قضایی برای تامین حقوق تضییع شده برای زیترون فراهم می باشد. مسئول تشخیص این موضوع، مدیر سیستم سامانه زیترون می باشد.
  14. کلیه حقوق و مالکیت معنوی نامهای تجاری، علائم تجاری ، سایر قطعات و عناصر زیترون، متعلق به شرکت نوآوران راهکارهای یک‌پارچه می باشد.
  15. زیترون به مشتری و کاربران مجاز آن یک مجوز غیر انحصاری را می دهد تا بتوانند بدون ایجاد حق مالکیت و عدم استفاده تجاری مطالب را بارگیری نموده البته با ذکر منبع و مشتری نباید هیچ محتوا یا اطلاعاتی را که از طریق شرکت یا زیترون به دست آورده یا مشتق شده کپی ، توزیع یا منتشر کند .
  16. زیترون هیچگونه مسئولیتی در قبال داده ها و یا اطلاعاتی که در و یا از طریق زیترون از جانب مشتری ارسال و یا منتشر گردد را نداشته و ندارد و همچنین مشتری مسئولیت کامل در مقابل استفاده از داده ها ، اعم از کیفری و حقوقی و غیره را چه به صورت مستقیم و غیر مستقیم را برعهده دارد .
  17. شرکت در قبال هرگونه محدودیت ، خرابکاری ، قطع یا تعلیق و یا در دسترس نبودن خدمات از قبیل محدودیت های اینترنتی ، ایجاد محدودیت های شبکه داخلی شرکت ها ، استفاده از مرورگر هایی که مورد تایید شرکت نمیباشد و غیره که سبب خراب شدن ،از بین رفتن ، عدم ثبت و ذخیره داده های مشتری و یا هر کس از کاربران مرتبط با حساب کاربری مشتری گردد هیچگونه مسئولیتی ندارد .بدیهی است دسترسی غیر مجاز اشخاص به اطلاعات و داده های مشتری از طریق داشتن گذرواژه و ورود به حساب کاربری مشتری ، مسئولیت شرکت نمی باشد.
  18. شرکت هیچگونه مسئولیتی از بابت و یا به سبب اتفاق های بوجود آمده فوق که به نظر مشتری منجر به از دست رفتن درآمد ، سود حاصله و یا عدم النفع و غیره ، چه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم و یا آسیب های مشتری همچنین عدم استفاده صحیح یا ناتوانی مشتری در استفاده از محصول زیترون و عوامل مرتبط با آن را ندارد.
  19. در صورت احساس نیاز مشتری برای بستن حساب خود بایستی درخواست مربوطه را از طریق ایمیل به شرکت و یا نامه رسمی در سربرگ مشتری و با مهر و امضا معتبر ارسال و شرکت نوآوران راهکارهای یک‌پارچه ۶ ماه پس از بستن و یا قطع حساب به دلیل عدم تمدید تمامی داده ها و اطلاعات مشتری را حذف مینماید و بعد از این مدت فایل اطلاعات (لیست محصولات و سفارش‌ها) برای مشتری در صورتی که آدرس ایمیل ثبت کرده باشد به آن ارسال می‌شود.
  20. شرکت این حق را بر خود محفوظ میدارد که سرویسهای زیترون یا هر قسمت از آن را هر از گاهی بدون اطلاع قبلی و بدون محدودیت تغییر دهد و در ارتباط با این تغییرات هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشتری و اشخاص ثالث ندارد.
  21. شرکت محافظت های لازم به صورت فیزیکی و یا فنی برای حفاظت از امنیت داده های مشتری را تا جایی که بر خلاف قوانین نباشد را به انجام میرساند. این ضمانت شامل اقدامات لازم جهت جلوگیری از دسترسی استفاده، تغییر و یا افشای اطلاعات مشتری می باشد مگر در موارد زیر:_ حکم مراجع قضایی

    _ در صورت اجازه کتبی مشتری به شرکت

  22. در صورت بروز اختلاف در اجرا و تفسیر این توافق نامه و پس از به نتیجه رسیدن گفتگوها فی مابین طرفین و عدم امکان صلح و سازش بین طرفین، دادگاههای عمومی و حقوقی تهران با توافق طرفین صالح به رسیدگی میباشند.